Sällskapssjuk!

Åhh idag behöver jag sällskap.. Jag känner mig jätte sällskapssjuk och vill träffa folk!
I eftermiddag/kväll ska jag träffa Hannah, men det är flera timmar kvar tills hon slutar jobba.

Funderar på om jag skulle dra med mig Novalie och en frivillig vän till A6, inte för att jag är stenrik just nu men man kan ju kolla läget och drömma sig bort tills det blir påfyllning på kontot! Novalie behöver en uppdatering i sin garderob, hennes kläder börjar bli små så vi behöver byta upp oss till strl 80!



Kommentarer
Postat av: LillSarah

Om du inte hittade sällskap idag kanske sällskap imorgon duger :P Åker gärna upp till A6 och umgås lite med dig och Novalie :P

2010-03-17 @ 20:20:53
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Svar på din kommentar: Jag vet, lite mjölk skadar inte. Man ska dock inte ge dem för mycket då järnupptaget blir sämre.

2010-03-18 @ 07:02:30
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback