På besök hos Sara

Från idag till igår har jag och Novalie varit på besök hos Sara & co :) Jag och Novalie är dom enda som är vakna, alla andra sover.  Vi var på öppna förskolan igår och lekte så vi åkte hit efteråt. Aldrig i hela mitt liv jag åker med alla 3 barnen och Sara i bilen! Tog väl ungefär 2 halvtimme att få in alla, och sen samma visa när dom skulle in igen. Jag var helt genomsvett när vi kom till öppna förskolan! 
På vägen hit köpte vi med oss den supergoda chillipizzan som bara finns på Biblos nere i Huskvarna. 

När kvällen kom var det baddags för dom stora barnen :) Dom senaste gångerna har Novalie varit jätteledsen i badet, men igår när hon fick bada med Arabelle gick det bra och dom plaskade sig och hade.
Nehe, nu har jag en mammakär dotter på golvet som vill mysa! Hon sitter och drar i mitt byxben och vill komma upp..



Bilderna och filmen är borttagna, då vissa tycker det är olämpligt





Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken gullig video!

2010-03-25 @ 17:07:22
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sandra-Mamma till Sebastian&Kasper

Så sööta =))

2010-03-30 @ 17:36:24
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback