Lördags-mys

Oj oj, klockan är redan 16.00 och det känns som om dagen precis har börjat. Idag på schemat stog det rulla köttbullar och åka till Fagerhult och hämta Novalies paket med Hello Kitty kläder :)

Tom har jobbat idag en stund så när han kom hem satte jag mig i bilen och brummade iväg i min ensamhet! Ibland är det rätt skönt att dra upp volymen och ara sitta i sina egna tankar (man kan göra så på landet utan att skämmas, för det är ingen som ser). Kläderna var iaf jättefina, men byxorna såg lite stora ut i midjan på mitt lilla spinkiga barn så vi får prova dom och se om jag behöver sy in dom med som med alla andra byxor..
Vi jobbar på det, fortfarande smör i maten och nu även olja i vällingen.

Jag och lilla karl har även rullat köttbullar. Vet dock inte hur många, men det skulle nog räcka till en hel armé tror jag! Snart ska han åka iväg till sin jobbarkompis Mats så jag och Novalie ska ha lördagsmys själva ikväll med körslaget, chips, dipp och Pepsi! :) det blir majskrokar och vatten för fröken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback