Dagen förstörd efter 20 minuter..

Vaknade imorse av att Novalie låg inne i sitt rum och lät, vet inte vad hon gjorde eller hur länge hon pysslat med vad hon nu gjorde, men kul lät det! Do doj doj doooo Ahhh.. Ungefär så! Haha sötunge <3
När jag kom in till henne fick jag världens underbaraste leende och det kröp in ända in i mitt hjärta.

Som vanligt när lillfisan vaknar så är hon akut hungrig! Man skulle kunna tro att världen är nära på att rasa samman om hon inte får mat inom 10 minuter! Jag skulle vara lite duktig idag och faktiskt ge henne gröt till frukost och inte välling som annars är så mysigt att äta i mammas knä.
Det dumma är att vi har våra sovrum på övervåningen och köket ligger där nere, det innebär att det finns en trappa! Denna trappan var idag livsfarlig.

Så med Novalie i famnen halkade jag till några trappsteg innan vi var nere och jag slog i ryggen och rumpen nått så extremt! Av ren reflex lyckades jag lyfta upp Novalie så hon klarade sig galant även om hon blev lite rädd.
Som tur är sover Toms syster Sanna i rummet precis nedanför trappen så hon vaknade när det dundrade till, så hon kom ut och kollade vad det var som hade hänt, och tur var det! För precis när hon hade tagit Novalie så tuppade jag av.. Usch vad äckligt!
Jag har fortfarande ont i ryggen, men det konstiga är att jag har en mplande huvudvärk, men mig vetligt så slog jag inte i huvudet..

Sån besvikelse att må såhär när jag hade sett fram emot kvällen! Det är tjejkväll hos Jessica ikväll och jag har inte träffat dom på evigheter! Men mår jag såhär så vet jag inte om jag ens orkar klä på mig.
Snart kommer iaf Tom hem så då tänkte jag gå och lägga mig en stund och se om det blir bättre.. Jag vill ju så gärna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback