Bättre tider på väg!

Efter allt runtringande idag hamnade jag till slut på BVC, efter att ha pratat med vårdcentralen, jourcentralen (igår) och barnakuten. Och denna fantastiska människa som jag inte kommer igåh namnet på tipsade om Ipren supp, så det var bara raka vägen ner till Habo för att inhandla mirakelmedicinen!
Hon fick den första vid 11 i fm, och senare på eftermiddagen har hon allt mer börjat likna själv! Vi har till och med kunnat sätta ner henne på golvet utan att hela världen gått under :)
Hon har till och med fått i sig nästan en hel flaska välling med och lite blodpudding!

Nu ska jag leta reda på det försvunna barnet, jag hör henne någonstans vänster ifrån, skulle kunna vara vårt sovrum! Galet vad bekvämt det var när hon stanna där man satte henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback