Tråklördag

Idag har det inte precis varit någon händelserik dag minsann utan vi har bara legat på latsidan, eller jag har iaf..
Vid 10 imorse kom Toms kompis och dom mekade lite med Buicken medan jag höll barnet i styr på insidan av huset. Förutom en incident så har det gått ganska bra!
Jag tänkte jag skulle förbereda Elvis på att det kommer bli lite ändringar framöver så jag ställde ner maten och hans vattenskål på golvet inne i tvättstugan, det har tidigare stått på bänken i tvättstugan men så långt upp kanske inte kattungen kommer.. Novalie är ju aldrig i tvättstugan utan oss iaf så det var ingen fara tänkte jag..
Jo tjena! Jag har städat här i 3 timmar idag och under tiden jag gick och småplockade var hon snabb som rackars och kutade in i tvättstugan och vände upp och ner på både mat och vattenskål. Tur att jag inte hade hunnit ta golven än för då hade jag nog börjat gråta.

På teven har vi kikat på när Kronprinsessan får sin Hans Kunglig Höghet Prins Daniel av Sverige, Hertig av Västergötland. 
Jag vet inte varför men jag kan inte riktigt glädjas.. Det enda jag kunde tänka på var att det var våra skattepengar dom hade lagt gräsmatta på asfalten för m.m. Och sen måste jag också erkänna att det ser väldigt stramt/stelt och tråkigt ut..
Jag är en hemsk människa! Och inte kan jag ringa och avreagera mig på Sara heller för hon jobbar ju :(
 
Imorgon ska Tom jobba så det är jag och prutten hela morgonen, men på förmiddagen kommer papap och hjälper mig att byta fjädern på bilen! :) sen är det besiktningen nästa..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du allt för tråkigt har jag inget inplannerat imorgon ^^

2010-06-19 @ 22:37:14
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Men gumman då klart du kan ringa, har vi inget att göra just då kan jag ju prata :)

2010-06-20 @ 00:52:37
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha ja visst är jag :)

2010-06-20 @ 18:05:09
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

vilken dag, hoppas ni får en mysig kväll

2010-06-20 @ 19:37:39
URL: http://blogg.mama.nu/floosan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback