Tisdag den 15/6 2010

.. kom inte på någon mer spännande rubrik.

Idag blev det sovmorgon! Jag höll på att få en smärre chock när jag kollade på klockan imorse och den var strax efter 10 och Novalie inte hade vaknat. Då får jag såna där läskiga tankar att undrar om hon skrikit järnet i sitt rum utan att jag hört henne så att hon blivit helt hes stackaren.
Hon var inte hes när hon vaknade. Jag gick förbi hennes rum på väg till toaletten och precis då lägger hon av världens vrål så nog hördes hon minsann!

På förmiddagen kom Malin och hälsade på oss och det är alltid lika trevligt! :) vi åt ploppkakor och drack cola och sen tog vi en promenad med vovven och Novalie somnade gott i vagnen!
Nu sover hon igen det lilla rackarbarnet, men så fort hon vaknar tar vi en sväng till Habo för att köpa blöjor. Hon har sedan den 26:e maj skitit slut på 2 hela paket med blöjor! Jag hoppas verkligen att dom kan ta reda på vad det är som gör hennes mage så kass för så här kan vi ju inte ha det.. 
Tom sitter på gräsklipparen så där lär väl han bli kvar resten av kvällen för den behöver nog köras över fler än 1 gång efter som det var ett tag sen sist!


Malin byter blöja på Novalie, ca 2 månader gammal :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Aaw, tiden går så fort! Tänk att det lilla charmtrollet varit två månader och SÅ liten ;) Hihi.

2010-06-16 @ 09:21:58
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback