Städa städa varje fredag (tisdag)

Idag har det varit fullt upp även fast vi inte direkt har gjort något.
Novalie tyckte vi skulle gå upp redan halv nio imorse och då var jag mer död än levande, men hon var som vanligt pigg som en lärka och satte fart så fort hon kom upp ur sängen. Det är helt otroligt att hon kan bli så klarvaken på en gång medan det tar flera timmar för mig att vakna till.
Hon är så söt skitungen när man kommer in i hennes rum när man måste väcka henne om man ska åka iväg någonstans. Då säger jag hej älskling lite tyst och hon blir klarvaken på en gång och skrattar och ställer sig upp och vill bli lyft.. Helt otroligt!

Vi har under dagens gång hunnit titta på tv och sitta vid datorn, laga mat och tvätta. Vi har även hunnit dra över 284 kvadratmeter golv och det är rena rama träningspasset! Det är så underbart att städa med Novalie för jag går före och plockar och hon går efter och plockar ur, så när man väl kommer med dammsugaren så får man plocka en gång till..
Novalie sover nu för sin andra gång och när hon vaknar så ska vi åka till dagis på informationsträff :) ska bli kul att träffa personalen på avdelningen hon ska gå på, vi har ju bara träffat en av dom när vi var där och tittade.



Novalie var ute och övningskörde med pappa i helgen. Man måste ju börja
någon gång, hur ska hon annars kunna ta körkort innan hon fyller 5?


Kommentarer
Postat av: Adam & Alishas mamma

haha va söt! :)

2010-07-02 @ 21:55:51
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback