Söndagstråk

Idag är ingen bra dag, jag är på sånt där usch-blä-det-kan-kvitta-humör! Jag är trött, fryser och är ständigt sugen på något att smaska på. Som tur var hade jag gömt noblesseasken och ploppen som blev över efter kakorna så nu har jag stillat suget lite iaf. Jag tror att det kan vara för att jag är hungrig, men jag är inte så värst taggad på att ställa mig vid spisen och laga mat utan jag vill bara ha resultatet utan jobb. Tanken är att det så småningom ska lagas köttfärslimpa med sås och potatis! Det är gott, men som sagt jobbigt att laga..
Idag åkte även mamma och Åke hem :( lika ledsamt varje gång, men förhoppningsvis dröjer det inte lika länge tills vi ses igen och då är tanken att vi ska hinna med en tripp till Ullared med.

Vi har varit ute i trädgården en stund och Novalie har grävt i sandlådan med sina nya leksaker och sen gungade hon i den nya gunställningen så nu ligger hon i sin säng och sover, och det gör hon alldeles rätt i för det hade jag med velat!
Jag och Tom fick även snilleidén att vi skulle åka och köpa sängstomme och sängbord idag men givetvis var dom slut på lagret så det får bli i veckan när Sanna flyttar så kan vi ta det i samma veva som det finns lastbil tillgänglig. Jag har kommit in i en ändra period och jag vill ändra så mycket som möjligt för att det ska kännas att det är vi som bor här för jag har fortfarande känslan av att Toms päron är på semester och kommer hem när som.
Bilder från kalaset kommer snart..


Sängstommen och sängbord som ska inhandlas!




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Najs det är en sån sängstomme vi vill ha typ fast mörkare

2010-06-13 @ 17:09:03
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback