Sommarknark

Är det inte underbart med sommar? Solen skiner, det är varmt och gott och pollen flyger runt med vinden!
Näsan är det antingen stopp eller flod i, ögonen rinner och kliar..

Jag skaffade ju lite knark igår i form av Loratadin allergitabletter. Och jösses vilket under dom gjort! :) Ett piller om dagen så mår jag prima! Idag har jag till och med sminkat mig dagen till ära i hopp om att ögonen inte rinner. Funkar det inte så ser jag väl ut som en clown framåt kvällen!

Nu håller vi tummarna!



BRA SKIT! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hjärtat!

Att ni bor så långt borta... Jag skulle gärna ha Novalie på midsommar. Vi är så gamla så vi kan festa en annan dag... Vi ska bara till Mia, Göran och Molly, men det blir ju svårt med transporten...

Du kanske kan planera nåt med gamla kompisarna när vi kommer ner på semestern??? Lite kompensation i alla fall.

Puss och kram

Mamma

2010-06-21 @ 15:36:54
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback