Skattepeng och febernedsättande

Novalies feber har gått som en berg-och dalbana idag, upp och ner och upp och ner men nu under kvällen så har tempen hållt sig på dom lägre graderna runt 37 så det är skönt!
Hon har varit ganska så positiv och glad och gått här och pulat och deagit i grejer så nu börjar hon bli sig själv igen! Det som har fungerat bäst har varit att varva Ipren supp och flytande alvedon..
Jag har däremot gått här hela dagen och väntat på skattepengen som lyser med sin frånvaro så jag ska minsann vara vaken till efter 00 inatt och se om det kommer in! Kommer dom in under natten så ska jag ta en sväng till A6 imorgon innan öppna förskolan och köpa någon klänning till Novalie att ha på kalaset. Under förutsättning att febern håller sig borta förstås!

Nu sover hon lilla kraken och lilla karl har parkerat sig framför tv:n så nu är läget under kontroll! Jag tänkte att jag skulle passa på att sätta mig vid symaskinen och sy lite sängkläder till Novalie :) omväxling förnöjer!
Nu håller vi tummar och tår för att pengen kommer!!



Tack för hjälpen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback