Piren

Igår kväll fick jag för mig att åka ner till piren med Sara, Louise, Sandra och några av deras kompisar. Det var jättetrevligt och det var evigheter sen jag var på piren sist! Det var nog sommaren då Tom och jag träffades.. Så mycket minnen man har därifrån.
Det var en rätt spännande kväll eftersom jag själv inte drack något så kunde jag sitta och spana på alla fyllon haha. Men ärligt talat så är det hemskt skönt att få komma hemifrån en stund utan barn, för oftast när jag är iväg har jag Novalie med mig.
Nu ska jag nog slå en pling till Sara och se om hon lever nått idag ;)


Sara blev på pickalurven



Louise, Sandra och Linda :) Nej, hon försöker inte slå någon.



Louise och Linda



Det var jättefint på himlen när jag åkte hem :)
Jag mötte ett antal fyllon, 2 rådjur, en grävling och typ 4 katter varav en var Elvis..


Jag tog massor med kort under kvällen. Men när jag tömde kameran idag så märkte jag att det inte var med min egen kamera jag tagit bilder, utan med dom andras haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback