Otagged

Jag är inte alls på hugget idag! Eller jo på sätt och vis men jag är inte alls sugen på att jobba samtidigt som jag får dåligt samvete om jag någon gång tackar nej (vilket jag ibland får göra pga barnvakt).
Jag har varit hemskt effektiv idag och tvättat och hängt 3 maskiner tvätt och plockat iordning i handduksskåpen. Jag har till och med lagat lunch! Det blev något så avancerat som korv och makaroner men det är strunt samma vad det är, bara Novalie äter!
Men idag är det som sagt jobb som står på schemat. Jag börjar 15 och slutar fram till kvällen nån gång runt 22.
Helst skulle jag bara vilja ligga på soffan och glo på tv eller något! Eller kanske sitta här vid datorn och göra inget vettigt, det är ungefär vad jag är sugen på.

Imorgon ska Novalie till läkaren igen nere på barnmottagningen och jag hoppas verkligen dom har fått tillbaka provsvaren på hennes bajsstest för nu har vi snart gjort åt 2 paket blöjor å 2-3 veckor! Har dom fått tillbaka provsvaren och det inte visar något så tänker jag kräva att dom tar prover för gluten- och laktosintollerans!
När Lille karl kommer hem imorgon ska vi hämta sand till Novalies sandlåda och sen på eftermiddagen kommer mamma och Åke så det blir fullt upp nu denna helgen med kalas och grejer! :) ska se om jag kan flörta med mamma så att dom kan gå upp med Novalie söndag morgon kanske så både jag och Tom kan få lite sovmorgon..  

Nehepp, dags att åka!! Blööö

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ne vet inte riktigt:P hehe men typ har man tal? , finns det nått papper som man kan ha som "bevis" på att man har fått ett namn på det sättet hehe

2010-06-10 @ 23:22:36
URL: http://alicesofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback