Kissekatt

Nu har jag fått min vilja igenom! Det är bestämt att vi ska skaffa en kompis till Elvis :)
Vi har pratat om det sen vi flyttade hit att vi behöver en katt till för att hålla undan mössen. Sen är det ju väldigt mysigt med en kisse till med!
Tanken var att det skulle bli av nästa sommar men efter lite tänkande kom jag fram till att denna sommaren passar bättre eftersom jag ändå är hemma med Novalie och vi har inga planer på att åka iväg i sommar.
Sen tycker jag det passar bra med innan Novalie blir äldre!
Så nu är vi i full fart med att leta kissekatt :)

Jag trodde det skulle finnas mer katter ute på annons nu denna årstiden, men det är mest äldre omplaceringskatter och eftersom vi redan har Elvis som är en inbiten gammal gubbe så är det bättre med en liten rackare!
Så nu får vi se hur det går och om det finns någon som vill flytta hem till oss!


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Hej! Vi bor i Enköping, och eftersom ni bor på landet så vore det toppen om ni ville ha en av tjejerna (eller ännu hellre: båda). Av princip tar jag alltid 100 kr/katt för de som bara vill ha sommarkatt vill som regel inte betala för dem. Lite gallring sådär.

Du får gärna höra av dig om ni är intresserade :o)

Jessica

2010-06-16 @ 20:01:22
URL: http://egomamma.se
Postat av: Egomamma.se

Såg nu att det är långt bort ni bor.. Vi ska till Peters föräldrar i sommar, i straxt utanför Falköping. Det är lite närmare. Vill ni vänta lite så kan vi tänka oss då?

2010-06-16 @ 20:04:10
URL: http://egomamma.se
Postat av: Tova

Åhh vad mysigt!! har alltid älskat katter och visst drömmer man om en liten kattunge ibland... men det får nog bli när Elliot blir liite större :)

Hoppas ni hittar en fin liten kattkompis!

kramar

2010-06-16 @ 20:21:55
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback