Jaha och nu då?

Klockan är 22.30, jag är suuuperpigg! Jag var inte det när jag kom hem men nu så jäklar..

Dagen spenderades som sagt i Huskvarna idag med Sara och co och vi var nere på öppna förskolan och åt jordgubbstårta för det var sista gången idag :( Novalie var lite smågnällig så vi åkte därifrån lite tidigare eftersom vi även skulle åka upp till pappa och ta ut Grisen och han blev så glad när vi kom! Men usch man såg verkligen hur ledsen han var när jag stängde dörren och han insåg att han inte fick följa med. Jag kände mig som världens hemskaste människa..
När jag hade vinkat adjö till ledsen vovve så brummade jag och Novalie vidare till öxnehaga för att leka vidare med Sara och co och vi gjorde ingenting speciellt, precis som vi alltid gör! Ända tills vi upptäckte att vi hade fått pengar.. Då blev det A6 iaf som jag hade planerat idag men det blev på eftermiddagen istället. Jag hittade lite grejer till Novalie (som för övrigt fyller år om 2 dagar) och sen så köpte vi en liten flaska med såpbubblor för det tycker hon är skitkul när man blåser och hon kan jaga och ta sönder dom!
Det hela avslutades med att vi köpte med mat från McDonalds hem för det tyckte jag att vi var värda efter en sån dag med sur unge på A6. Novalie var inte alls förtjust i hela den idén och surade ihop efter en stund och ville ingenting så vi blev inte långvariga..

Sen tyckte jag att det blev dags att åka hem för Novalie började bli trött och gnuggig i ögonen så vi packade in oss i bilen och brummade hem till skogen igen. Innan hon somnade i bilen så la hon av ett sånt braklass i blöjan som givetvis lyckades läcka så det blev sanerung av barn innan pyjamas och välling, men jösses vad gott hon somnade! Hon lade ner huvudet på kudden och sa inte ett knyst :)

Imorgon borde vi städa, men vi får se om jag känner för det annars skiter jag i det och gör det på fredag förmiddag innan mamma och Åke kommer!
Nu ska jag krypa ner brevid lilla karl och läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback