Ingen sovmorgon idag

Öven fast Novalie lade sig så sent som 22 igår så skulle hon iaf upp klockan 07 imorse! jag som trodde hon skulle sova lite längre idag, men tji fick jag!

Läkaren som jag fick prata med igår tyckte inte alls att det lät bra med Novalies mage så han skickade in en beställning till lab på Habo Vc för prover på den där bakterien, så skönt att vi slapp åka hela vägen ner till stan och hämta grejerna till det :) det var en tops med ett tillhörande rör och sen var det en "spade" med ett annat rör, så det här ska bli spännande, inte!

Sen får vi se va dagen har att erbjuda! Det har blåst väldigt mycket här dom senaste dagarna så det har knappt varit behagligt, jag antar att det är för att det är så mycket öppna marker runt om typ åkrar och sånt.
Men igår kunde vi iaf vara ute på eftermiddagen en stund :) får se om det går idag..
Tom jobbar bara halvdag idag, men när han kommer hem ska han och en kompis meka med Buicken, skitkul!

Nu ska det göras bajsprov och sen måste vi in till Habo och lämna dom!
Tjipptjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback