Huskvarna

Det har fortfarande inte kommit några skattepengar, men jag fortsätter att hoppas! :)

Novalie är helt feberfi idag, så på ett dygn har hon gått från 39 grader ner till strax under 37 där hon brukar ligga så det blir öppna förskolan idag, men vi skippar A6.. Istället för A6 så ska jag åka upp till pappa en sväng och gå ut med Grisen för pappa är på ADR-kurs heela dagen och Grisen måste ju få kissa och komma ut lite så det passade ju bra! Novalie kommer bli besviken när vi kommer dit och morfar inte är hemma :/
Lillfisen ligger nu och vilar frukost och jag sitter här och glor. Tanken var väl att jag skulle klä på mig och göra mig iordning medan hon sover, men jag orkar inte riktigt än, men snart, om en liten stund, bara 2 minuter till..

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

ja allt utom headern ha jag gjort :P Men jag vet inte hur jag ha gjort. :P

2010-06-09 @ 11:42:04
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Underbart att få skattepengarna men de dras ju lika fort av socialen :( Hade inte ens anmält konto men fick dem endå..

2010-06-09 @ 15:14:04
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback