Gratis är gott!

Glömde berätta! I eftermiddags, eller rättare sagt klockan 17.37 ringde telefonen och Sanna svarade. Det var en nissepelle som ville ställa några frågor och undrade om jag vill vara med i en undersökning om våtservetter (What?) och jag var ju tvungen att säga okej bara för att stilla min nyfikenhet om vad detta handlade om. Jag hade ingen aning om att man gör telefonundersökningar om våtservetter?!

Hur som helst så frågade han lite allmänt om vad vi använder för märke, hur ofta, till vad, hur många barn jag har and the list goes on och till slut frågar han om jag vill vara med i undersökningen och få gratis våtservetter hemskickade! Det verkade nästan för bra för att vara sant men jag tackade jag och lyssnade vidare.
Allt jag behöver göra är att använda dessa våtservetter som dom skickar hem och om några veckor ringer det en annan nissepelle och frågar vad jag tyckte om dom och lite så.
Som tack för hjälpen får jag rikskuponger till ett värde av 250:-

Det är väl snarare jag som ska tacka eller? animated smileys
Nu kan jag sova gott inatt med, med tanken på att jag gör en god gärning. Höhö

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jävla fuskigt asså jag har två barn som är i stort behov av våtservetter haha, du får dela med dig ;P

2010-06-12 @ 01:20:50
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback