Farbror doktorn

Den lilla magen är fortfarande lika dålig så idag när vi klev upp ringde jag tillbaka ner till barnmottagningen och fika prata med en urgullig sjuksköterska. Jag beskrev lite hur läget är för tillfället och hur kass hon är i magen. Jag var även noga med att konstatera att så här kan vi inte ha det till den 11:e juni då vi fick återbesökstiden. Dom skulle ha möte där nere nu på morgonen och sen skulle sjuksköterskan eller läkaren ringa upp. Jag skulle gärna vilja att dom tar prover på den där tarmbakterien!! Är det inte det så fine, men då kan man iaf utesluta det och fundera mer på detta med gluten eller laktosintollerans..


Morgonmys med mamma i soffan


Lite glad mellan skurarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback