Fäjsdajv!

Mitt barn har lärt sig att klättra på möblerna = inte bra alls!
Denna lilla varelse på ett år ska precis ha lärt sig gå, hon ska inte kunna klättra på möbler och slå halvt ihjäl sig..

Helt plötsligt var hon i soffan, inte under, bakom, brevid eller på sidan utan I SOFFAN! Sen tog hon sats den lilla krabaten på vår divan och kutade i 280km/tim rätt över kanten och landade på näsan och pannan. Så nu är hon en bula, ett blåmörke och ett sår på näsan rikare! Snyggare facedive har jag aldrig sett maken till, så där ligger nog Arabelle och blomsterrabatten risigt till ;)
Snyggt morsan att inte ha koll! Nu blir det väl socialtjänsten nästa och en anmälning om vilken värdelös mor jag är..
Morsans nerver är helt söndertrasade efter dagens bravader </3

Terroristen grät en skvätt men blev lika förtjusande glad efter 1 minut igen bara man sjöng Imse Vimse spindel i rockversion.
Och för att dämpa det hyperdåliga samvetet som jag fick så fick hon ligga mellan sin mamma och pappa i stora vuxensängen och se på macken (som hon för övrigt sket fullständigt i). Det var mysigt! När hon började bli alltför trött så bar vi in henne i sin egen säng för den lilla galningen vågar jag inte ha lös nattetid.

Älskade lilla barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback