Dålig update

Dom senaste dagarna har inte varit mycket och hurra för, jag har haft en sån sinnessjuk huvudvärk så jag har inte orkat nånting.. Trots denna huvudvärken så drog jag mig till jobbet igår för att avverka mina 7 timmar med storhelgs-OB och det gick rätt bra trots att jag försov mig och körde Habo-Huskvarna på 15-20 minuter, bra jobbat! När jag sen kom hem så grillade vi lite och åt gott.
Även i lördags hade jag skallebank men även denna gång trotsade jag detta och vi tog en liten lördagstur i det fina vädret med Buicken. Men det är fan inte enkelt när vi ska iväg med den och ha Novalie med oss, för gissa hur lätt det är att fästa en barnstol i en bil utan säkerhetsbälte! Så det fick bli spännband, så den satt där den satt vill jag lova! Mycket bättre än den sitter i Opeln :) men lite knep och knåp är det minsann.
Vi åkte upp till Toms föräldrar i Mullsjö och fikade. Novalie blev uttråkad så hon fick leka med en bunke vatten på altanen och det var skitkul! Den lilla trollungen charmade alla som gick förbi och vinkade och sa hej!

Novalie är på sånt där underbart jag-gör-allt-jag-kan-för-att-jävlas humör, och vädret håller visst med henne för det regnar ute. Men det gör inte mig nått egentligen, för 'n så länge har jag iaf inte ont i huvudet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback