Come out, come out, wherever you are!

Jaha! Klockan är snart tio och Novalie ligger i sin säng och har värsta monologen med sig själv. Jag har ingen aning om vad det är hon jiddrar om men kul låter det! :D några gånger har jag hört däää (där), tuttä(nappen) och haaaj (hej). Jag är helt övertygad om att det är något av spökena hon pratar med. Men snälla spökena om ni läser min blogg, låt ungen vara hon behöver sova!
Eller så är hon helt enkelt inte trött och pratar med sig själv, det kan ju vara så..

Vår dag började som vanligt med att någon ringer i telefonhelvetet och väcker oss. Denna gången blev jag inte så sur för det var en sköterska på barnkliniken uppe på Ryhov som ville informera om att dom fått Novalies remiss. Sen berättade även hon hur biopsin och det skulle gå till.
Som tur är har jag hört det innan när hon från barnmottagningen ringde annars hade jag inte fattat ett dugg om allt hon berättade eftersom jag var helt nyvaken! Jag vet att det var något hon frågade om och jag svarade, sen kom jag på mig själv en stund senare att jag inte alls svarat på det hon frågade utan något helt annat.

Sen blev det jobb 13-20 så nu är jag lite småseg. Jag ska kolla igenom alla mina 34 mail från Bloglovin sen ska jag nog sätta mig en stund framför tv:n och se på Morden i Midsomer!
Senast imorgon hoppas vi att kusin fått bebis! Come out, come out, wherever you are! :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

wherever you are? Ären inte i magen, vart ha ren tatt vägen?

2010-07-01 @ 08:38:48
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback