A6 och ikea

Blir så förbannad!! Här har jag suttit och skrivit ett helt inlägg och så trycker jag på en endaste knappjävel så försvinner precis ALLT! Detta innebär att inlägget blir kortare för jag orkar inte lägga min energi på det en gång till. Det får bli ett idag-har-vi-gjort-det-här-inlägg!

Eftersom Tom skulle jobba idag till tolv så skulle jag och Novalie spendera morgonen och förmiddagen tillsammans. Novalie tyckte det lät så himla roligt att umgås en hel dag till med sin mor så hon sov till elva och slapp på så vis hänga med mig hela morgonen. Cleaver där för jag tyckte det var en ypperligt bra idé! :D
När jag väl blev medveten om vad klockan var så insåg jag att pappa skulle komma idag och hjälpa mig att byta fjädern på bilen och morgonpigg som han är så stod han utanför dörren inte långt efter att vi gått upp!
Tom kom också hem efter en stund och drack lite kaffe innan dom försvann in i garagets mörka hål.
Ut kom en stund senare 2 skitiga gubbar och en helare bil! Helt suveränt för det kan ju inte bli bättre :)
Detta firade vi med söndagsmidda av den finare modellen, nämligen falukorv och makaroner..

Sen bar det av mot Ikea för att köpa förlängningsdel till trappgrinden så den lilla rackaren inte kravllar upp och slår frivolter. Med oss därifrån fick vi även lampor till kylen och kattmatskålar för 1,50 styck! Jag gillar dom matskålarna för dom är i plats, enfärgade och lätta och diska :)

Vi tog även en sväng in på A6 för att köpa badbyxor/badblöja till Novalie och vi hittade faktiskt en som jag gillar! Det braiga med dom var att man kan dra åt dom i midjan och i benen och hon är ju så tanig så utan det skulle byxorna säkert läcka om det blir en tvåa. 
Och idag har jag även för en gång skull unnat mig själv något! Jag har köpt smink för hela 200 svenska riksdaler och det är nog mer pengar än vad jag sammanlagt köpt något för till mig själv sen Novalie föddes, så det kändes lite småkonstigt..


Badbyxor med gräsliga bläckfiskar, men med dragsko i midja och ben!


Svindyrt smink.. Det mesta H&Ms egna märke, förutom foundationen.
Jag är för snål för att köpa "riktigt" smink.

Juste ja! Jag var inne på apoteket med och köpte allergimedicin. Antar att det är gräspollen som gjort mig som jag varit dom senaste dagarna. Det har ständigt känts som om jag haft löss i nähåren. Jag tog ett piller när jag kom hem och det känns som om det rättat till sig lite för stunden iaf :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Haha Michan du är för härlig!!!Blir så glad varje gång jag klickar in här!!!PUSSSS

2010-06-22 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback