Vilken jäkla dag..

Klockan är bara 14.40 men jag skulle lika gärna kunna lägga mig nu och bara dö för en stund eller två. Det har verkligen varit oflyt hela dagen och det känns som om världen kommer gå under idag (eller imorgon).
Jag har försökt ta itu med köket idag för det är kladdigt precis överallt och hela golvet kryllar av döda flugor eftersom det har varit flugmassaker här dom senaste dagarna. Till råga på allt så är dammsugaren paj och jag väntar på en ny del men att det ska behöva ta sån förbaskad tid? Så dom stendöda flugorna får sopas upp med borste som dom för övrigt fastnar i..
Jahapp nu uppäckte jag en kladdig fläck på databordet med! Måste vara cola..
Till råga på allt så har jag fått värmeutslag på tuttarna och halsen som inte ger med sig! Snart är jag helt skinnflådd av allt kliande.
Jag tror jag ska dra med mig terroristen ut i sandlådan en stund, där kan ju inget gå fel!

Sen vill jag passa på att gratta Kristian och Madeleine som fått en till liten flicka idag :)


Dom blir så himla bra på bild dom här 2! Eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback