Snart blir det bebis!!

Idag när jag satt och halvsov vid datorn och lade in en annons på blocket och pratade med Sara så var det någon som terroriserade min mobil, så när det sedan ringde på hemtelefonen var jag tvungen att svara.
Dett var lillSarah som frågde vad jag hade för mig och om jag var sugen på att köra ner henne och Pierre till förlossningen :) så nu så är det minsann på G!! Jag är så himla nyfiken på vad det är för liten krabat som kommer kika ut!

Novalie övade sig med dockvagnen igårkväll, och jag är så innerligt glad att det bara var en docka hon hade i vagnen och inget levande för det gick runt, runt och hon körde in i grejer och hade sig. Men tids nog får hon väl lite knas på det med..








Novalie började dagen med att fixa detta med frukost på egen hand.
Det gick enligt mamma sådär lagom bra och fick avslutas med ett bad!






Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha, vad sött :) Saknar er!

2010-07-27 @ 01:11:28
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback