Klibbidiklabbigt!

Nu har jag försökt få tag på någon på barnmedicin, men som vanligt är det ingen som vet något om någonting!
Vi får se vad som händer, jag hoppas på att det är någon som ringer upp inom en snar framtid..

Idag är en sån där konstig dag då jag inte riktigt kan bestämma mig för om det är värmt eller kallt ute. Kollar man ut genom fönstret så är ser det riktigt tråkigt ut med massa moln och blåst. Men sen kliver man ut genom dörren och håller på och kollapsar av temperaturskillnanden! Det är ingen behaglig värme och det kan ju va så att det kanske är åska på G? Man är så där underbart kladdig av svett och fastnar i det mesta, ungefär som flugfångare man hänger i taket..
Blir det ingen åska så är tanken att vi ska åka och bada i eftermiddag med Kristian, Madeleine och Ellie :)
Tanken är att jag och Novalie ska ta oss en tripp till Sarah innan dess, men människan sover ju halva dagarna så vi får se om vi hinner!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jaa en liten kaluffs har hon allt haha

2010-07-15 @ 16:02:54
URL: http://alicesofiaa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja fy vilken värme. Här har vi haft 30 grader varje dag nu. Inte ett enda moln. kladd sm nästa!

2010-07-15 @ 17:37:17
URL: http://blogg.garteus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback