KF (karlfritt)

Jahapp då var det lördag igen.. Denna lördagen ska spenderas med Novalie (som vanligt), jag har ju inte så stort umgänge nu för tiden och mitt enda umgänge på denna sidan vättern är Sarah, och hon är ju jättegravid så hon är trött stackarn. Ska se om hon vill komma hit en sväng sen när hon piggnat till :)
Jag hoppas verkligen hon vill det för det är helt kolsvart på himlen så det blir säkert åska inom en snar framtid och det har mullrat rejält här i krokarna runt om..
Tom tänker då bara på nöjen! Han är i stan på svensexa den rackarn! Så det är inte mycket att ta i när åskan går..

Igår var en trevlig dag! Toms bror med familj var här igår och vi grillade och bara va! Barnen hade jättekul med Grisen och kastade boll och Novalie var helt galet glad om man jämför med hur dagarna brukar se ut här.. Lyckad kväll iaf! :)
Kvällen som kommer ska spenderas med godis, ostbågar och cola och en ljuvlig liten dotter framför tv:n!



Novalie och pappa i sandlådan igår. Tom uppskattade bilarna jag köpte i Ullared ;)



Lilla fröken tyckte sanden smakade delikat!



Så här ska jag ha det i en stund medan Novalie sover. Tills det börjar åska iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback