Helg á la kaos!

Nu är jag helt slut! Lite släkt har varit här och hälsat på i helgen och trots att det är supertrevligt så blir man så galet trött! :) men det var kul att ses igen för det blir tyvörr inte av så ofta..
Det bästa var att Novalie lekte så bra med sin syssling för det är inte många hon delar med sig sina grejer till, men till Alex gick det bra!
Hur som så blev det nästan lite kusligt tyst när dom åkte och allt återgick till det vanliga på en bråkdels sekund så jag tog mig en tripp till stan med Therese och handlade lite. Det är helt sjuk vad med folk det var på A6 idag! Överallt var det bilar och folk!

Jag passade på att köpa ett set med regnkläder till, ett par gympadojor (jag upptäckte igår att dom gamla var för små), ett par hängselbyxor till Novalie och en present till Sarahs bebis! Jag måste erkänna att det var lite småkonstigt att gå och titta på så pyttesmå kläder igen..

Veckan som kommer kickas igång med en mjukstart på jobbet. Ett nattpass på 18 timmar!
Sen blir det jobb resten av veckan och till helgen blir det bröllop! :)
Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren och hänga upp första maskinen med tvätt..






Nya skor och hängselbyxor :)



Regnjacka



Regnbyxor


 
Ordentliga skor till dagis


Nöjd Therese? :)



Kommentarer
Postat av: Therese :)

jaaa jätte nöjd :D vad fin hon blev i de nya brallsen och dojsen ;)

2010-07-25 @ 18:26:36
Postat av: anki

va söt hon är :)

2010-07-26 @ 23:07:09
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt hon är =)



va köper du regnkläderna? inte för ja vill ha me blommor haha men ja vill hitta hyffsat billiga =)

2010-07-27 @ 21:28:51
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback