Händelserik söndag

Igår var det helt sinnerssjukt varmt och jag har varken orkat eller brytt mig om att sitta inne vid datorn men nu tänkte jag passa på en stund :) Novalie röjer runt i sitt rum och river ut alla leksaker på golvet, men dom är ju till för att lekas med och mamma får 10 minuter lugn stund!

Gårdagen spenderade vi mestadels uppe på Mullsjö camping hos Toms föräldrar! Vi började med att ta en liten tripp till Bönared som ligger en mil utanför Mullsjö. Där finns en hembyggdsgård där man kan köpa helt undebart fika med jordgubbstårta, kakor och bullar!
Problemet med att åka iväg hemifrån är att det blir som en bastu i bilen och detär jättejobbigt för oss allihop, men främst för Novalie som blir helt dyngsur efter 5 minuter i bilen.. Kortare sträckor går bra, men så fort vi ska åka längre får man åka på morgonen eller kvällen när det börjar svalna.
Efter Bönared så åkte vi tillbaka till campingen och gjorde minsta möjliga i värmen. Framåt kvällen efter grillningen så gick vi ner och badade :) Novalie stannade kvar med farmor och farfar och när vi kom tillbaka så hade hon somnat så gott i farmors knä! Lilla sötungen!









Nu ska jag snart göra oss iordning och åka upp till pappa och lämna Novalie. Sen ska jag åka och jobba!

Kommentarer
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

HON ÄR SÅ SÖÖT!!!

och vilket gott fika ni mumsade på, jag vill ha!!

Kram

2010-07-05 @ 21:46:11
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback