Ensam och övergiven

Jag sitter nere på jobbet nu och all annan personal har gått hem och mina vänner sover. Jag är lite osäker på om jag ens får sitta vid datorn och vara inne på bloggen, men med tanke på tidpunkten på dygnet och sidorna jag väljer så är det nog ingen fara. Det är ju inte precis olagliga hemsidor jag är inne på..
Typiskt nog så går det inget bra på tv heller och det är det minsann aldrig när jag jobbar natten! Flera gånger har jag tänkt att jag ska ta med mig en film eller nått hemifrån, men det glömmer jag alltid. Idag fick jag iof med mig boken jag håller på och läser, men jag läser bara när jag har lagt mig i sängen för att sova för natten, annars har jag ingen ro till att läsa. En dusch skulle jag vilja ta med, men det går inte..
Jag saknar mina älsklingar där hemma :(

Hoppas ni har en bra och trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback