Lilla sjuklingen

Idag har vi minsann inte varit lika effektiva men jag har iaf hunnit göra ett storkok till, idag blev det köttfärssås med makaroner till fröken, 7 måltider som åkte in i frysen och en sparar vi till kvällen!
Novalie är inte riktigt kry idag, det rinner ur näsan och har sig och imorse var hon lite dåsig men ingen feber iaf. Får se om powernapen gjort henne lite piggare sen när hon vaknar :) om hon är piggare till eftermiddagen kanske vi ska ta oss en 20-minuterspromenad så vi får lite frisk luft iallafall.

Om 20 minuter slutar Tom, så det dröjer inte länge innan han kommer hem till oss igen <3 har en färsk kyckling liggandes i kylen som jag tänkte laga nått av till Novalie, jag funderar på om jag skulle göra några portioner med kyckling, ris och currysås och några portioner med någon kycklinggryta av något slag. Det är skönt att kunna laga mat utan att behöva tänka på att underhålla Novalie samtidigt..


Novalies hylla i frysen börjar bli välfylld :) skönt!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nice :) Jag måste också fylla på med mat till Devin!

2010-01-22 @ 17:56:47
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Jonna

va duktig du är =) Min lill tös vill inte äta min mat som ja lagar. buhu... heheh!!!

2010-01-22 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback