Jag har en plan!

.. tajmad och klar i minsta detalj!!!

Har nämligen lagt fram förslaget att vi ska byta rum på vårt sovrum och vardagsrummet här uppe! Eftersom vårt sovrum är större än vardagsrummet nu och vi byter så får Novalie med plats att röra sig på med gåstolen. Dessutom tycker jag inte vi behöver så stort sovrum nu när Novalie har ett eget rum att ha sina grejer på. Innan det var klart var det ju iof smidigt att ha allt på samma ställe inne hos oss, men nu är det överflöd med plats!
Denna lilla plan har jag tänkt att sätta i verket imorgon under dagen, sen får Tom hjälpa mig när han kommer hem med alla äckligt tunga möbler :)
Det är trevligt med lite omväxling ibland, och att byta rum kan göra så himla mycket!

Har börjat lägga ner filmerna i blå ikea-kassar (världens bästa uppfinning), fick oerhört bra med hjälp av terroristen som fick tag i en av påsarna och stack iväg med innan det hann hamna grejer i den..

Idag har jag och Novalie varit i Habo och fikat med Hannah, så himla kul att ses igen! Det blir ju inte så ofta längre :(


Novalie hjälper mamma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback