Ingen öppen förskola idag

Hade tänkt att åka bort till öppna förskolan idag, men attans när vi kom dit så stod det att det inte börjar först nästa vecka.. Himla skit tänkte jag, ringde till Sara och beklagade mig lite, så bestämde vi att vi skulle åka dit istället :) så idag har jag och Novalie varit där och mysit och svurit över elaka kärringar utan liv på MVC! Idiot..

Nu har jag här en superpigg men nybadad Novalie :) hon luktade så mycket fisk (efter middagen) så hon fick allt ta sig ett litet bad! Inte henne emot för bada är ju kul! Fick hon så skulle hon nog sitta i badet hela dan. Novalie badar numera i hon i tvättstugan så slipper man hålla på och balta med den förbaskade badbaljan.. Allra bäst hade varit om vi haft ett badkar, men nu har vi ju inte det så det är bara att gilla läget!
För tillfället ligger hon och suger på telefonen på hennes ladugård, smaskens!! Jag gillar verkligen vår nya möblering! Novalie har supermycket plats och springa på, hon tar sats från ena hörnet, sen springer hon så hon får upp farten, sen drar hon upp fötterna!! Haha så himla gulligt är det!



Kommentarer
Postat av: Lillsarah

Haha sötare unge får man ju leta efter! Men klart men en dådan söt mor :)

Therese pratade om att ni skulle träffas nästa vecka tänkte om man fick hänka på kanske :D?



Puss <3

2010-01-14 @ 20:37:43
Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Sötis!

2010-01-15 @ 10:19:43
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback