Huskvarna idag!

Idag har jag och Novalie varit och lekt med Sara och Arabelle :) egentligen skulle vi åkt ner till öppna förskolan och hon skulle fått följa med dom dit under tiden jag var hos tandläkaren, men det struntade vi i så hon var hemma med dom!
Hos tandläkaren gick det bättre än förväntat faktiskt. Jag trodde det skulle vara jättemycket hål eftersom jag känt lite vassa kanter och så i munnen, men det var bara början till ETT hål och lite tandsten!
Detta resulterar i ett tandläkarbesök till och ett besök hon tandhygienisten.. Sammanlagt hamnar jag väl på 1500 eller nått, men usch vad dyrt det är! Det var bra när det var gratis..

Efteråt sprang jag in en snabbis på Kappahl och Lindex för det är ju REA-tider! Hittade en smurf-mjukisdress till lillfisen för 60:- eller nått och en fleeceoverall för ungefär samma pris och det är helt okej!

På grund av busvädret beslutade vi oss för att stanna här över natten, jag vill inte gärna ut och köra med Novalie i bilen när det är såhär!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Hm, ja du.. då vet jag inte :P

2010-01-28 @ 20:19:17
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sandra - Sebastians mamma

ja ha inte vatt hos tandläkaren så de behövt kosta mig så mkt sen ja fick sebbe men ja ha andra vänner som varit å tydligen så kan man få rabatt om man är mammaledig? Kolla de för man sparar tydligen massa pengar =P

2010-01-29 @ 14:36:49
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback