Blää för söndag!

Usch, idag är en sån där riktigt tråkig dag för det händer absolut ingenting! Jag passar på att tvätta lite, ungefär så där 5 maskiner blir det idag! Förstår inte riktigt hur det kan bli så mycket tvätt på så kort tid??
Jag har även rensat lite inne på Novalies rum, plockat bort lite kräkhanddukar, kollat igenom garderoben och organiserat lite på skötbordet :) nu är det riktigt fint!!
Snart är det dags för lite mat! Har kycklingfilé på tining och till det blir det hemmagjorda potatisklyftor och bearnisessås, mmm!
Efter maten planerar jag en storstädning för det är helt galet vad snabbt det blir skitigt!!

Igår var det en månad sen farmor dog och om 5 dagar är det begravning, och jag ser inte alls fram emot resan! 8 timmar på vägen i halkan, men skönt att vi kan turas om att köra. Det värsta är att det blir mörkerkörning upp och både jag och pappa ser kasst i mörkret så det lär bli spännande!
Det kommer nog kännas konstigt att vara i lägenheten utan att farmor är där, man är så van vid att hon står vid spisen eller sitter på sin plats vid köksbordet..
<3


Novalie busar med pappa :)

Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus och Novalii

Fin blogg!

Och en jättesöt tjej med mycket fint namn! ;)

2010-01-24 @ 14:00:52
URL: http://hedbloms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback