Vilken härlig dag!

Idag ha solen skinit hela dan och det börjar närma sig våren känns det som, så länga man blundar iaf! Blir dock något besviken när man öppnar ögonen och inser att det ligger en halvmeter snö på backen!

Jag och Novalie har som sagt varit på öppna förskolan idag och det var jättetrevligt och det bjöds på semlor! Lilla fröken var helt hysterisk innan vi åkte hemifrån, men så fort vi klev ur bilen blev hon en liten ängel..
Dessvärre fick vi åka hem lite tidigare för hon höll på och somna i mitt knä efter fikat. Men vi missade inte så mkt.
Väl hemma bar jag upp henne i sängen sovandes.

När hon hade vaknat och ätit så tog vi oss en liten promenad i det härliga vädret, helt underbart att solen tittade fram! Novalie tyckte det var lika kul som vanligt :) vi såg ett rådjur som hoppade upp på vägen precis framför oss.

Denna natten eller morgonen imorrn lär ju bli hemskt kul! Novalie somnade kvart över sex nu ikväll och sover än! Försökte väcka henne vid sju så hon skulle kunna somna sen, men det var helt hopplöst! Så jag plockade upp henne och satte henne i mitt knä, där hon sen somnade om.. Så hon får väl sova så får vi se vad som händer! Vaknar hon inte inatt så lär hon ju iaf vakna ruggigt tidigt imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback