Novalie

Idag tog skruttungen sina första riktiga krypsteg! Jag stog i duschen och hon satt framför spegelväggen i hallen när hon plötsligt kom krypandes mot mig, visst det är inte jättelångt men det är nog iaf 1-1,5 meter skulle jag kunna tro :)
Helt galet vad tiden går, känns som igår hon föddes! Om 4 dagar är hon redan 8 månader, och om 4 månader är hon 1 år! Hon har även passat på att få en tand till, den fjärde i nederkäken håller på att bryta igenom. På tisdag ska vi till BVC för 8-månaders kontrollen och hon kommer väl tappa hakan när hon ser alla dom tänderna för på 6månaderskontrollen var det nog bara en eller två..

Nu är helgen över och jag har saknat lilla familjen! Det är inte jättemycket jag har jobbat men det känns som evigheter! Men nu är jag hemma igen!
Ikväll har vi myst framför tv:n och bara varit!
Imorrn bär det av ner till jobbet igen, jag mitt smarthuvud åkte hem med jobbnycklarna så det är bara att se glad ut och åka ner och lämna dom!

Innan läggdags lekte vi med pappas keps! Underbaring <3





Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Åh duktiga tösen ni har ju! :)

Hon börjar bli en stor flicka nu, hihi.

Ja, Devin tyckte faktiskt om köttfärspuréen!

Helt otroligt. Han spottar inte längre ut maten

vi ger honom utan nu äts det mesta upp!

Duktig kille! :)

2010-02-08 @ 08:33:42
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Bodil

Oh, vad roligt att krypandet är på gång!! Snart har du fullt upp. :D

2010-02-08 @ 21:17:01
URL: http://enmynta.se
Postat av: Emelie

Jösses vilken sötnos du har :D

2010-02-09 @ 11:51:22
URL: http://emeliiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback