Jobbig helg..

Usch, denna helgen har varit helt galet jobbig! Slutet av förra veckan slutade med att jag var sjuk och därmed missade min älskade farmors begravning <3 men det går bara inte att sitta i en bil 4 timmar med illamående.. Lördagen mådde jag väl sådär, var lite hängig och trött men eftersom det inte var allvarligare än så drog jag mig iväg till jobbet och jobbade 8-16.30. Och eftersom pappa hade haft bilen så var jag tvungen att åka upp till Sara (med buss!) efter jobbet och vänta på pappa, så jag var väl inte hemma först klockan var 19-19.30 nån gång.
Då var det bara till att gå och lägga sig mer eller mindre för att orka upp igår.

Sen var det helt plötsligt söndag och det var dags att gå upp och jobba igen, var iaf något piggare! Så jobb 8-20 bjöd denna roliga dag på! När jag väl kom hem hade jag världen dundrande huvudvärk så jag trodde skallen skulle sprängas i molekyl-delar..
Så det blev läggdags tidigt! Redan halv tio var jag i säng, och Novalie sov till kvart över tio idag på morgonen så idag borde jag varit riktigt utvilad, men nää jag är nog lika trött iaf!

Nehe nu ska jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Novalie är ju också fantastisk söt! En bestämd ung dam :) Tack för en underbar dag!

2010-02-02 @ 18:14:40
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback