Handlat

Idag har jag och Novalie varit i stan! Det var tänkt att vi skulle gjort det imorgon, men då ska vi iväg på kvällen så det skulle blivit så stressigt.
Först ska vi till Madeleine, Kristian och Ellie och äta lite och sen ska vi bowla med dom :) ska bli riktigt trevligt!
Har bestämt mig för att faktiskt anstränga mig för att bli lite skull, dels för Toms skull och min egen med såklart!

Först så åkte vi och hälsade på morfar (min pappa) och satt där och pratade lite och myste med Grisen, och sen åkte vi upp och hämtade Sara för att sedan åka och handla! Det mesta blev till Novalie, såna roliga saker som blöjor och grejer.. 
Sen tillbringade vi en stund hos Sara innan vi till slut åkte hem i snöstormen!
Novalie var supertrött och somnade gott efter en flaska välling och byte till pyjamas, lilla skuttunge <3

Nehe, nu är det dags att sova.. Om 8 timmar vaknar Novalie och då är det bara att upp och hoppa igen!


Skruttan har börjat ställa sig upp :) här emot pappas lördagsgodis.
Den står stadigt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback