En uppdatering

Då var det redan onsdag kväll, det är helt galet vad fort tiden går! Har inte haft varken ork, tid eller lust att skriva men nu så har jag massor med oväsentliga grejer att skriva om! :D

Måndag:
Slappardag med sovmorgon! Novalie sov 14 timmar med en liten matpaus tidigt på morgonkvisten. Hon somnade runt 8-tiden när jag kom hem på söndagkvällen och vaknade vid kvart över tio på morgonen, åhh det är helt underbart att få sova lite, och med den huvudvärken jag hade lyckades till och med jag få mig en nattsömn på ca 12 timmar med endast två små korta avrbrott!
Skulle inte vilja påstå att vi gjorde så värst mycket, vi bara lekte, busade och mös hela dagen :)

Tisdag:
Fullt ös medvetslös skulle jag vilja kalla det! Eftersom vi skulle vara strömlösa ett bra tag på både tisdagen och onsdagen beslutade vi oss för att jag och Novalie skulle sova hos Sara & co så Novalie iaf kunde äta när hon var hungrig! Men först begav vi oss upp och hälsade på pappa en snabbis för att ge Grisen sin spruta och lämna lite grejer innan vi åkte till Huskvarna!
Sen träffade jag och Novalie Beatrice och Devin och hade det allmänt trevligt och fikade och gick och strosade lite i Huskvarna :) måste göras om!
Hur som, runt 3-tiden var vi uppe hos Sara och då tog vi det bara allmänt lugnt! Men sen fick "lilla" Sara en snilleidé att vi skulle hämta mat från Pallas Athena, och det måste jag erkänna var en av hennes bättre ideér! För oj vad gott det var.. När barnen sen hade somnat tittade vi på Sommaren med Göran!

Onsdag:
Kidsen vaknade pigga och glada vid 8 imorse så då var det bara att kliva upp och se glad ut och när alla var mätta och goa tog vi oss några omgångar med Fia med knuff, ett värdelöst men rätt så underhållade spel har jag kommit på!
Vid tio tiden skickade jag iväg ett sms till Jonna för att fråga om dom skulle ner till ÖF, och det skulle dom så vi hängde med. Men innan dess skjutsade jag in Jonny till försäkringskassan!
Och SEN bar det av hemåt efter ÖF :) idag gjöt vi en liten Novalie-fot!
Väl hemma vid kvart i fyra så fick jag börja skotta snö innan jag ens kunde tänka tanken på att komma in med vagnen, men som tur var sov Novalie gott i bilen under tiden. Hon var jättehungrig stackaren när hon vaknade, men eftersom idioterna på elbolaget hade sagt att den skulle vara tillbaka klockan 4 så tänkte jag tajma in det, men halv 5 hade vi fortfarande ingen ström så någon mat till Novalie kunde jag inte fixa men vi mättade den lilla magen med en liten banan under tiden vi väntade!

Torsdag:
Min hormonstinna gravida vän har fått för sig att hon inte vill vara ensam så imorgon får jag väl dra mig ner till Huskvarna igen om vädret tillåter..
Dags att komma ut nu din lilla rackare!!


Novalie tar sig sakta men säkert fram med full koncentration!


Kommentarer
Postat av: Sara

Aw va söt du e som kommer till mig :D hoppas bara det är ''bra'' väder i morgon då :)

2010-02-03 @ 23:17:27
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Sommaren med Göran är ju skitkul och bra! :)

Eller vad tyckte du om den?

2010-02-07 @ 18:41:30
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback