Det är dags!

Nu har jag bestämt mig! Nu är det tusan dags att gå ner i vikt! Mitt nya matschema ser ut ungefär så här:
Frukost - en shake och en drink restorate
Lunch - 2-3 knäckebröd med något på och en drick restorate
Middag - en portion med mat och en drick restorate
Kvällsmat (om jag behöver) - 2 knäckebröd
Och innan sängdags en drick restorate

Utöver detta ska jag se till att få i mig minst 2 liter vatten/dag! Än så länge funkar detta iaf så jag gör ett försök! :) målet är att någon dag kunna komma i kläderna jag hade innan graviditeten, men just nu känns det väldigt avlägset..
Ikväll unnade vi oss att dippa lite gurka, och till det - VATTEN såklart!

Novalie har varit på hyffsat gott humör idag, dessvärre börjar hon bli förkyld igen så hon har snorat och haft sig så vi får se hur natten blir.. När jag och Tom satt och tittade på tv så roade hon sig en timme eller nått på golvet med en tom colaflaska.
Natten till idag var rätt spännande vill jag lova! Igår kväll/natt när jag stog och borstade tänderna och var redo för sängen så vaknade hon lillskruttan, helt hysterisk och panikslagen.. Fick sitta och vagga henne tills hon somnade och då la jag ner henne, sen gick jag på toaletten, och då vaknade hon igen!
Det slutade med att hon sov gott mellan mig och Tom inatt. Men innan hon väl somnade var nog klockan 02-02.30 eller nått.


Ta inte min flaska!!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Vilken mysig video :)

Ska bli kul o se när Devin börjar röra på sig lite mer. Han är ju lite lat som du vet ;) hihi.

2010-02-08 @ 09:38:40
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback