Dag 9 – Min högsta önskan/dröm.

Haha jag var inget vidare på det här med att lägga upp ett inlägg varje dag så jag tar dom lite då och då när jag kommer ihåg dom så kanske jag tagit mig igenom listan till midsommar eller något.
Idag handlar det som rubriken lyder om min högsta önskan eller dröm.

Ska jag vara ärlig så är jag rätt nöjd med tillvaron som den är, men det är klart lite önskningar har man ju såklart! Först och främst vill jag att jag och mina nära och kära ska få hålla oss friska, både från förkylningar, magsjuka, cancer och hjärtinfarkter o.s.v.
Just nu kretsar ju som sagt mycket just nu kring det här med mitt jobb och att jag inte har någon tillsvidareanställning. Den dagen jag får det så kan jag uppfylla iaf 2 önskningar, dvs byta bilen och köpa huset!
Hade det varit möjligt så hade jag gärna velat ta ett sista farväl av mormor, morfar och farmor som alla gick bort ganska hastigt :/

Även om jag nu skulle få en anställning så skulle inte några extra miljoner sitta fel på kontot men vem önskar inte det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback