Titt på fan!

På Novalies ettårsdag när mamma och Åke kom hit så hade dom med sig en jättefin blomma! Min första tanke var att det var bortslösade pengar eftersom den troligtvis skulle dö lika fort. Men idag snart 2 månader senare så lever den fortfarande! Det är 2 superfina blommor på den och massor med knoppar :)
Man slutar aldrig att förvåna sig själv! Jag är så sjukt stolt att jag lyckats hålla en växt levande! Det är värt att fira..

Dagen har varit ganska lugn, har plockat in lite tvätt och ska snart hänga upp en ny omgång. Ska snart ta en tripp in till Habo och köpa smör för det måste jag ha till köttfärspajen jag ska göra sen. Vi får nämligen finfrämmat idag av Alexandra, Göran och Alice :)

























 


Checka knopparna!


Skönheten :)


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Där ser du!!!:=) Det är en "riktig", som du kan ställa ner under huset under vinter och plocka fram igen till våren!:=) Puss

2010-08-12 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback