Skogen - om Novalie själv får välja

Sur och uttråkad unge, vad gör man? Jo man tar på sig kläder och går till skogen, svårare än så är det inte :) Barnet i fråga får motion och blir trött av den friska luften! Katten följde med på promenaden till Novalies stora förtjusning.
Medan lillfisen provsmakade några kottar och pinnar så passade jag på att plocka lite blåbär och har precis slängt ihop en dubbel smulpaj med blåbär! Hela huset luktar sådär underbart nybakat.

Nu sover hon den lilla rackaren så nu är det frid och fröjd i stugan igen! :D















Novalie har gjort en nummer 2 i blöjan så vi traskar hem igen..





Kommentarer
Postat av: Malin

Mums vad gott med blåbärspaj.. Förövrigt älskar jag din blogg och din dotter är hur söt som helst !! Jag känner inte dej alls men ni verkar ha så kul och hittar på massa saker !! Sluta aldrig blogga jag läser din blogg varje dag =)

2010-08-10 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback