Jobbintervju

Vaknade av att telefonen ringde idag. För i helvete låt mig var tänkte jag men kollade ändå på telefonen för att se om jag kunde skita i och svara. Det var något konstigt mobilnummer som jag inte kände igen så det var väl lika bra och svara då..
När hon sa att hon var från Stormtrivs Hemtjänst höll jag på att trilla ur sängen! Jag var hundra procent säker på att dom inte skulle höra av sig, för det var det aldrig någon som gjorde sist jag höll på att söka jobb.
Men nu så :) det är första jobbet jag har sökt sen efter Novalie föddes och det vore ju helt awesome ifall man fick det och slapp arbetsformedlingen helt..
På måndag vill dom träffa mig så det är bara att hålla tummarna! :)

Idag/natt ska jag jobba nere i Huskvarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback