Jobb, jobb, bröllop, jobb

Nu sitter jag än en gång på jobbet. Jag har inget direkt att skriva om eftersom jag har varit här hela dagen, eller sen klockan 10.00 imorse. Det är 11 timmar kvar tills jag får gå hem, det känns som en evighet just nu.. Men jag ska inte klaga, jag har ju iaf ett jobb!


Bröllopet igår var jättevackert och fint! Jag gjorde mig iordning på jobbet och stressade upp till kyrkan direkt härifrån! Dessvärre så tyckte inte Novalie att det här med kyrkan var något för henne så den mesta uppmärksamheten lades på henne för att hon inte skulle förstöra för alla andra, så tyvärr så missade jag mer än hälften.. Men vackra var dom, det missade jag inte! 
Efteråt så blev det mottagning på Tvetagården här i Huskvarna, så då var det bara till att åka tillbaka igen! Även nu så ballade Novalie ur, denna gången för att hon var så himla trött men hon skulle absolut inte sova! Vi åt i omgångar. Först Tom medan jag gick med Novalie, och sen jag när Tom gjorde detsamma..
Vid halv nio hade både jag och Tom fått nog och valde att tacka för oss. Novalie satt en stund i Alexandras (brudens) knä och åt potatissallad som avsked.

Vad har vi lärt oss av det här?
- Novalie ska inte följa med in i en kyrka innan hon fyller 15

Jag lägger upp lite bilder imorgon när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback