Terroristen 10 månader

Jepp, idag blir Novalie 10 månader! Jag förstår fortfarande inte vart tiden tar vägen :(
Vi har börjat morgonen med att kriga. Lilla fröken tycker det är kul att dra ut sladden till internet, det tycker inte jag så vi är lite oense om den saken.. Det är fint väder idag så jag funderar på om vi skulle åka till stadsparken och kolla på djuren och leka i stora lekplatsen :) jag vill komma ut men jag känner inte för att bara ta en promenad efter vägen, det är verkligen skittråkigt!
Får se om det är någon som vill följa med. Tom tycker stadsparken är skittråkig.. Haha!

Kommentarer
Postat av: LillSarah

Jag kan åka in till stadsparken på vardagar med :P

2010-04-11 @ 15:41:04
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback