Snor och mera snor

Jaha då var det dags igen.. Novalie vaknade imorse med snor i hela ansiktet så nu är det väl dags för en förkylning till antar jag. Hoppas hon hinner bli bra till på lördag bara för då ska vi på kalas hos Arabelle som fyller ett :) så idag har vi inte hittat på allt för mycket!

Novalie har hittat ett nytt krypin, ett av "facken" i databordet. Här har hon suttit halva dagen och pillat på mina fötter när jag suttit vid datorn.
På eftermiddagen kom Novalies snälla farmor på besök :) hon hade köpt 2 tröjor och en klänning till henne. Så himla fint!









Kommentarer
Postat av: ida rosenberg

Hej.. åååå va söt och stor hon blivit!!!

Jag har oxå skaffat blogg.

Passa på nu när man är hemma och ledig.

Jag försöker skriva lite varje dag.

Kram

2010-04-15 @ 21:51:10
URL: http://oxov.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin, 090723 ♥

Vad fina kläder hon fått!

Haha, snuttan så söt hon är :)

2010-04-18 @ 15:25:57
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback