Skruttunge

Det är har varit full rulle här hela morgonen sen vi gick upp!
Det hela började ju fint när jag plockade upp Novalie och blev helt dyngsur i hela handen, då hade blöjan läckt. Så vi går bort till hennes garderob och ska plocka fram kläder och jag trampar i världens pöl på golvet! Då hade hon lyckats kissa igen så det läckte ännu mer!

Hur som, till slut fick jag på henne en torr blöja och lite kläder så vi gick ner och skulle äta frukost och lillfisan matvägrar fortfarande. Jag försökte först med en skål gröt med fruktpureé på, men det gick inte så jag försökte lura i henne en macka, men den gav hon till hunden :( 
Efter frukosten kom Johanna och hennes lilla för att hälsa på Sanna, så Novalie hade en lekkompis en liten stund tills det var dags för henne att vila lite middag. Nu ligger hon och sover så sött i sin säng min lilla knasfia!

Hade tänkt att jag skulle ringa til BVC och be om en extravikt igen för att se om det går uppåt eller om det står helt still. Jag hade även tänkt be henne om lite råd, men jag kom på att vår sköterska som Novalie går till är ledig fram till 3:e maj eller nått så vi avvaktar några dagar och ser vad som händer! Förhoppningsvis så går det över även denna gången..

Nu ska jag äta lite lunch innan terroristen vaknar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra-Sebastian&Kaspers mamma

hej... jag ha precis hft de problemet med sebbe... vi fick tipset att själva äta vid varje mål vi gav honom och efter några dagar var det jätte bra igen=) vi slutade även ge kex och saft osv mellan målen och ville han ha dricka får han endast vatten

2010-04-29 @ 22:19:56
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback