Onsdag idag, det innebar öppna förskolan!

Som vanligt på onsdagar åker jag och Novalie till öppna förskolan i Huskvarna och det är lika trevligt varje gång!
Innan dess så var jag och Novalie på A6 och köpte doppresent till Jadie, det blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig eftersom jag inte hittade just det jag letade efter så jag blev faktiskt lite besviken :( men hon fyller ju år nästa år så då kanske hon kan få en sån då ist!
Novalie var skittrött efter A6 och öppna förskolan och hade inte sovit en blund på hela dagen när det var dags att åka från Huskvarna så hon sov gott i bilen på vägen hem, och väl hemma så busade hon och faster med den nya bollen vi köpte på A6 :)


Novalie kan själv! Inte riktigt men hon vill gärna försöka, men det tror
jag vi tar hemma när det finns dusch/bad i närheten



Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

Mysigt med ÖF ju :)

Ja, hittills har Devin ätit allt jag köpt från NaturNes så det uppskattar han säkert!

Synd att du inte hittade vad du sökte till Jadie, men det blir säkert jättebra endå! KRAM!

2010-04-21 @ 20:37:57
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback